برندهای رنگ مو
مجله مورنگ
بهترین رنگ کاران
آکادمی رنگ مو

وب سایت مورنگ

زیبایی و خود آراستگی در زندگی امروزه یکی از پرطرفدارار ترین مقوله ها می باشد، از متد های زیبایی که شاید تاثیر بیشتری هم در زیبایی چهره دارد رنگ مو می باشد. انتخاب رنگی که به چهره و پوست و استایل شما بنشیند یک موضوع واقعا تخصصی است، اما موضوعی که بیش از آن اهمیت دارد این است که از چه برند رنگ مویی استفاده شود تا علاوه بر خواست شما از زیبایی به سلامت مو شما نیز آسیبی وارد نکند.

تنها خریدن و استفاده از از رنگ موی باکیفیت؛ برای اینکه هم به رنگ دلخواه خود برسید و هم سلامت موی شما به خطر نیافتد، نمی تواند تضمینی ایجاد کندچراکه یک متخصص رنگ کار مو باید عمل رنگ موی شما را انجام دهد تا با ترکیب مناسب و تجربه کافی، رنگ مد نظر شما را به اجرا درآورد.

اما واقعا کدام برند رنگ مو و کدام رنگ کار مو در شهر شما می تواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد؟ آیا آنهایی که خود را به عنوان بهترین ها معرفی می کنند واقعا بهترین هستند؟ آیا برندها برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند تبلیغات نمی کنند.

وب سایت مورنگ سامانه ای طراحی کرده است که رنگ کاران مو بتوانند در آن ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد نمایند و همچنین مشتریان این رنگ کاران نیز به عملکرد آنها رای دهند و شما کاربر گرامی نیز می توانید بر اساس رای های داده شده تصمصم به انتخاب بهترین ها نمایید.

از طرفی هر رنگ کار با توجه به اینکه متخصص در زمینه رنگ مو است چندین برند رنگ مو را به شما معرفی می کند تا شما بتوانید برندهای معروف را از ظر متخصصین این حوزه شناسایی کنید و در نهایت وب سایت مورنگ با شناسایی برندهای پر طرفدار اقدام به خرید و ارائه آن رنگ مو ها با نازل ترین قیمت به کاربران خود می نماید.

درباره-رنگ-مو

با ما در تماس باشید

فرم پیگیری سفارشات

فرم پیگیری وضعیت آگهی

سوالات متداول

بله؛ برای اینکه بتوانید بعنوان سالن آرایشی و یا رنگ کار ثبت نام کنید هیچ وجهی در اول کار لازم نیست واریز نمایید و آگهی شما بصورت موقت برای 2 روز ثبت می شود و شما تنها کافیت که 24 ساعت در پیج شخصی خود تبلیغات ما را را استوری نمایید، تا آگهی شما بصورت دائم ثبت شود.

ما بعد از آنکه آگهی شما را بررسی نمودیم و مورد تایید بود به پیج شما فایل مربوطه را دایرکت خواهیم کرد و شما باید اسکرین شات استوری خود را زمانی که نتایج تغریبا 23 ساعت از آپلود آن می گذرد را به ما ارسال نمایید.

با توجه به این که این سایت تنها مرجع تخصصی رنگ مو در ایران می باشد و همچنین از نظر سئو بسیار عالی کار شده و کار خواهد شد شما می توانید بدون هیچ هزینه ای در این سایت معتبر خود را به دیگران به عنوان یک متخصص رنگ کار معرفی نمایید و همچنین شما می توانید ماهانه مدل ها و نمونه کارهای خود را تغییر دهید.

ما هیچ محدودتی از این نظر نداریم و شما علاوه بر اطلاعات مورد نیاز ی که در فرم خواسته شده است، بصورت نامحدود هر متن و اطلاعاتی که می خواهید در صفحه شما نمایش داده شود را می توانید در قسمت اطلاعات تکمیلی درج نمایید.

  • قابلیت جستجو در اینترنت از بارزترین مزیت های هر وبسایتی نسبت به شبکه های اجتماعی می باشد.
  • شما می تواند اطلاعاتی را که بنظر شما مورد توجه مشتریان خود می باشد را در آگهی های خود ثبت کرده و بدین طریق مشتری های جدید جذب نمایید.
  • همچنین بحث فیلترینگ و یا محدودیت های این چنینی نیز باعث نخواهد شد که کسب و کار شما آسیب ببیند.
  • مشارکت در فروش هم از دیگر مزایای سایت مورنگ می باشد که مخصوص مو کاران و بازار یابان در نظر گرفته شده است.
  • ارائه کد تخفیف برای خرید رنگ مو بصورت عمده به خود متخصصین مو کار که آگهی ثبت نموده اند.
  • ارائه کدهای تخفیف با نام خود رنگ کار و یا سالن زیبایی جهت در اختیار گذاشتن آنها به مشتریان برای خرید از سایت مورنگ.