برندهای رنگ مو
مجله مورنگ
بهترین رنگ کاران
آکادمی رنگ مو

بهترین رنگ کاران موی استان بوشهر

استان بوشهر از شهرهای بسار مهمو جنوبی ایران می باشد که عموم جذابیت گردشگری و درآمدش از طریق بناهای تاریخی، دریا و ماهیگیریست. همچنین از نظر نیروی دریای و هوایی هم درآمد زایی خوبی دارد. فرهنگ این منطقه بسیار خاص و جالب است؛ به گونه ای که کوچک ترین ترفند زیبایی مانند خالکوبی دست با حنا هندی به سرعت میان اکثر بانوان شناخته و انجام می شود. بهترین رنگ کاران استان بوشهر با بهره گیری از بهترین مواد و آخرین ترفندها، زبردستی خود را ثابت می کنند.

بهترین رنگ کار موی بوشهر

بوشهر، از شهرهای بندری ایران است که در استان بوشهر واقع شده مرکز این استان محسوب می شود. جمعیت این شهر بالغ بر ۲۲۳،۵۰۴ نفر است. این شهر از نظر جمعیتی، پرجمعیت‌ترین شهر استان بوشهر و چهارمین شهر پرجمعیت جنوب ایران به شمار می رود. جمعیت زیاد، نیازها و فرصت های فراوانی را ایجاد می کند. از این رو نیاز به رنگ کاران موی حرفه ی هر روز بیشتر می شود. بهترین رنگ کاران موی بوشهر نیز با شناسایی سلایق متفاوت، بهترین تجربه را برای مشتریان خود می آفرینند.

بوشهر واقع در قلب استان بوشهر است و به‌صورت یک شبه‌جزیره در بخش مرکزی شهرستان بوشهر قرار دارد. این شهر فقط از سمت شرق با خشکی ارتباط دارد و ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۱۸ متر است. آب و هوای بوشهر به‌طور کلی به‌عنوان یک منطقه با آب و هوای نیمه بیابانی گرم شناخته می‌شود.

بهترین رنگ کاران موی بوشهر

بهترین رنگ کار موی برازجان

بهترین رنگ کاران موی برازجان

برازجان، یکی از شهرهای مهم و تاریخی استان بوشهر است که در مرکز شهرستان دشتستان واقع شده است. این شهر بزرگ‌ترین شهر بخش مرکزی شهرستان دشتستان و همچنین بزرگترین شهر غیرساحلی این استان است. با جمعیت زیادی که دارد، برازجان به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان بوشهر شناخته می‌شود.

این شهر در فاصله ۶۵ کیلومتری شمال شرقی بندر بوشهر واقع شده است. موقعیت جغرافیایی برازجان به لحاظ ارتباطات و بازرگانی نیز بسیار مهم است. این شهر بر راه ارتباطی و بازرگانی شیراز – کازرون – بوشهر قرار دارد که این امر باعث شده تا برازجان به عنوان یکی از مراکز تجاری و صنعتی مهم در این منطقه شناخته شود. می توانید با مراجعه به این صفحه، با بهترین رنگ کاران موی برازجان آشنا شوید.

بهترین رنگ کار موی بندر گناوه

بندر گناوه یکی از شهرهای مهم استان بوشهر در کشور ایران است. این شهر به عنوان مرکز شهرستان گناوه شناخته می‌شود. مانند هر نقطه دیگر جهان و ایران، رنگ کردن مو در گناوه طرفداران زیادی دارد زیرا که نمی توان تاثیر اینکار روی زیبایی و تغییر صورت را کتمان نمود. حرفه ای ترین رنگ کاران موی شهر گناوه با اطلاع     از این تاثیر فوق العاده، نظر اکثر بانوان گناوه را جلب نموده اند!

بندر گناوه واقع در ساحل خلیج فارس واقع شده است و در فاصله حدود ۱۸ کیلومتری شرق شهر بوشهر و بندر دیلم قرار دارد. این شهر در محلی استراتژیک واقع شده که به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر استان بوشهر شناخته می‌شود.

بهترین رنگ کاران موی بندر گناوه

بهترین رنگ کار موی بندر دیلم

بهترین رنگ کاران موی بندر دیلم

در دل خلیج فارس، بندر دیلم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم ایران، با زیبایی‌های فراوانی که در خود جای داده است، مسافران را به خود جذب می‌کند. این شهر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری از بندر بوشهر واقع شده و به ویژه در ماه‌های آذر، دی و بهمن با آب و هوایی معتدل، زیبایی خاص خود را به نمایش می‌گذارد. اما حتی در فصل‌های دیگر نیز، طبیعت و فرهنگ بندر دیلم تجربه‌ ای جذاب و لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌کند.

کار با انواع مواد و رنگ های مش، لایت، کراتین، پروتین تراپی و … از تخصص های حرفه ای ترین رنگ کاران موی این شهر هستند.

بهترین رنگ کار موی بندر عسلویه

بندر عسلویه، با واقعیت بندری خود و موقعیتی استراتژیک در جنوب ایران، به عنوان مرکز شهرستان عسلویه واقع شده است. این شهر بندری در استان بوشهر، در کنار سواحل زیبای خلیج فارس، جایگاه ویژه‌ای دارد. فاصله این بندر تا مرکز استان، یعنی بندر بوشهر، حدود ۲۹۰ کیلومتر است. بیشک این شهر بندری از مهم ترین و حیاتی ترین نقاط استان و ایران است که در همه زمینه ها از جمله خدمات زیبایی مسیر پررونقی در پیش گرفته است. بهترین رنگ کاران موی بندر عسلویه در مراقبت و احیای موهای مشتریان خود سنگ تمام می گذارند. برای دیدن لیست حرفه ای ترین های بندر عسلویه به این صفحه مراجعه نمایید.

بهترین رنگ کاران موی عسلویه

بهترین رنگ کار موی جزیره خارک

بهترین رنگ کاران موی جزیره خارک

جزیره خارگ یا خارک، یکی از جزایر مسکونی مهم ایران است که در فاصله ۳۸ کیلومتری از ساحل بندر گناوه در خلیج پارس واقع شده است. این جزیره جزو توابع استان بوشهر محسوب می‌شود و با وسعت و اهمیت اقتصادی خود، نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد. به عبارتی دیگر، خارگ یکی از نقاط استراتژیکی در اقتصاد ایران محسوب می‌شود. جزیره خارک نیز مانند سایر شهر های استان بوشهر به داشتن رنگ کارهای موی حرفه ای و با اخلاق به خود می بالد.

بهترین رنگ کار موی جم

شهر جم، یکی از جواهرات طبیعی استان بوشهر است که با زیبایی‌های خاص خودش می‌تواند هرگونه دغدغه ای را از ذهن بیننده پاک کنند! با موقعیتی منحصر به فرد جغرافیایی، همه رنگ کاران مو تلاش می کنند تا بهترین ها را ارائه دهند. رنگ کاران مجرب در شهر جم، با تسلط به انواع خدمات و مراقبت مو راه پیشرفت در این زمینه را برای علاقه مندان هموارتر می سازند. این شهرستان در فاصله ای نه چندان دور از خلیج فارس واقع شده است، که همواره باعث شده است که گردشگران بیشماری به دنبال آرامش و طبیعت خالص در این منطقه بروند.

بهترین رنگ کاران موی جم

با توجه به اهمیت فوق العاده استان بوشهر در زمینه صنعت نفت و گاز و انواع مشاغل دریایی، بی شک جمعیت آن نسبت به گذشته بیشتر شده است؛ در راستای افزایش جمعیت نیز نیازهای مختلف مردم از جمله خدمات زیبایی، روز به روز به تعداد رنگ کاران حرفه ای در این استان افزوده می گردد.