برندهای رنگ مو
مجله مورنگ
بهترین رنگ کاران
آکادمی رنگ مو

بهترین رنگ کاران موی استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی با مرکزیت شهرستان بجنورد، در شمال شرقی ایران واقع شده است. این استان با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران محسوب می‌شود.استان خراسان شمالی نه تنها از لحاظ طبیعی بلکه از نظر میراث فرهنگی و تاریخی نیز ثروتمند است. در این استان تنوع فرهنگی و قومیتی چندین برابر سایر استانهاست؛ به همین دلیل تنوع سلیقه نیز زیاد است. حرفه ای رنگ کاران موی این استان با توجه به تنوع خواسته ها، بهترین روش های رنگ مو را انجام می دهند.

بهترین رنگ کار موی بجنورد

شهر بجنورد واقع در مرکز شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی است، در کوهپایه‌های آلاداغ قرار دارد. این شهر از شمال با کشور ترکمنستان، از شمال شرقی تا جنوب شرقی با شهرهای شیروان و اسفراین، و از جنوب غربی تا شمال غربی با جاجرم، آشخانه و راز هم‌مرز است. بجنورد میان مردم به پاریس کوچک معروف است؛ بیشتر بخاطر معماری خاص و طبیعت زیبایش.

با توجه به اهمیت و زیبایی شهر بجنورد، سالن های زیبایی زیادی در این شهر وجود دارند که قطعا همه آنان مورد تایید نیستند؛ بهترین رنگ کاران موی بجنورد معیارهایی مانند اخلاق حرفه ای، مهارت بالا، استفاده از مواد درجه و … را دارند.

بهترین رنگ کار موی بجنورد

بهترین رنگ کار موی اسفراین

بهترین رنگ کار موی اسفراین

شهر اسفراین خانه‌ای است برای انبوهی از اقوام و قومیت‌ها که هرکدام با فرهنگ و زبان خاص خود شناخته می‌شوند. اکثریت مردم این شهر به زبان کردی کرمانجی و تاتی سخن می‌گویند. اما در برخی مناطق، زبان ترکی خراسانی نیز گویش رایج است. این تنوع زبانی و فرهنگی، شهر اسفراین را به یک محل تاریخی و فرهنگی تبدیل کرده است. انجام کلیه خدمات مربوط به مو از رنگ کردن تا مراقبت از مو توسط بهترین رنگ کارهای موی شهر اسفراین انجام می شود. برای دیدن لیست، به این صفحه مراجعه نمایید.

اقتصاد شهر اسفراین از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و بیشتر بر اساس کشاورزی، دامداری و صنایع دستی استوار است. با توجه به وضعیت جغرافیایی و منابع طبیعی فراوان، این شهر برای سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای مختلف فرصت‌های بیشماری را ارائه می‌دهد.

بهترین رنگ کار موی جاجرم

جاجرم، یکی از شهرستان‌های فراموش‌نشدنی است که در جنوب‌غربی استان خراسان شمالی واقع شده است. این شهرستان از سمت شمال به سمت شهرستان سملقان، از غرب به گرمه، از جنوب به میامی در استان سمنان، از جنوب شرق به جغتای در استان خراسان رضوی، از شرق به اسفراین و از شمال شرق به بجنورد محدود می‌شود.بی شک شهر بزرگ جاجرم دارای بهترین رنگ کاران مو است که خدماتی مانند اکستنشن مو، انواع زیباسازی موها و … ارائه می دهند.

بهترین رنگ کار موی جاجرم

بهترین رنگ کار موی صفی‌آباد

بهترین رنگ کار موی صفی آباد

صفی‌آباد،یکی از شهرهای پراهمیت و باارزش در استان خراسان شمالی ایران محسوب می‌شود. این شهر در بخش مرکزی شهرستان بام و صفی‌آباد واقع شده است و به عنوان مرکز این شهرستان شناخته می‌شود.

شهر صفی‌آباد به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی این استان، همواره مورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفته است. توسعه و رشد این شهر از جوانب مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است و برنامه‌ریزی‌های جامعی برای توسعه پایدار آن در دست اقدام است. حرفه ای ترین رنگ کاران موی صفی آباد جزو حوزه های مهم و رو به رشد شهر صفی آباد می باشند.

استان خراسان شمالی، استانی که به گنجینه فرهنگ معروف است، مردمی  فعال و کوشا دارد. بهترین رنگ کاران موی این استان که پیدا کردنشان هم نه خیلی آسان است و نه خیلی سخت، از همین صفات برخوردار بوده و در پیشرفت استان نقش موثری دارند. با مورنگ یافتن حرفه ای رنگ کاران مو به آسانی آب خوردن است که می توانید در این صفحه لیستشان را مشاهده نمایید.