برندهای رنگ مو
مجله مورنگ
بهترین رنگ کاران
آکادمی رنگ مو

بهترین رنگ کاران موی استان فارس

استان فارس، استان فرهنگ ها، زبان ها و جشن های فراوان، زیبا و مختلف در قسمت جنوبی ایران واقع شده است. این استان زیبا و پر آوازه جزو پرجمعیت ترین استان های کشور بوده و اقتصادی مبتنی بر دامداری، کشاورزی و انواع پالایشگاه ها می باشد. بهترین رنگ کاران موی استان فارس مورد تایید مشتریان خود می باشند.

بهترین رنگ کار موی شیراز

در تبریز شهر اولین ها و مرکز استان، شهری با اصالت و قدمت که بانوان آن به شیک پوشی و خوش سلیقگی معروفند، معرفی بهترین رنگ کارهان مو به مراتب سخت تر می باشد اما با این وجود رنگ کاران حرفه ای خیلی زیادی در این شهر بزرگ به خحدمات رسانی مشغول هستند. با توجه به اینکه تبریز مرکز استان است، افراد زیادی علاوه بر خود ساکنین عزیز این شهر برای دریافت انواع خدمات آرایشی از جمله رنگ مو به تبریز مراجعه می کنند؛ به همین دلیل رنگ مو کاران این شهر همیشه سعی دارند تا از هر نظر اولین باشند.

بهترین رنگ کار موی شیراز

بهترین رنگ کار موی آباده

بهترین رنگ کار موی آباده

استان فارس، دریایی از فرهنگ و تاریخ ایران است که  خود را با شهرهای تاریخی خود مانند آباده می‌شناسد. با جمعیتی بیشتر از 59 هزار نفر، آباده به عنوان دهمین شهر پرجمعیت این استان شناخته می‌شود.یکی از جذابیت‌هایی که به اقتصاد این شهر کمک زیادی می کند، گیوه دوزی است. علاوه بر هنرهای دستی شهر آباده پتانسیل های زیادی برای رشد دادن به اقتصاد خود دارد؛ برای مثال با توجه استقبال روزافزون مردم و بخصوص بانوان عزیز از انواع تکنیک های زیبایی، رنگ کاران مو نیز با آگاهی از این استقبال، با آپدیت کردن خود و مهارت هایشان به پیشرفت شهر خود کمک شایانی می نمایند.

بهترین رنگ کار موی ارسنجان

ارسنجان صاحب زیباترین جنگل‌ها و کوه‌های فارس است! این منطقه با جنگل‌های سرسبز طبیعی خود معروف است. گشت و گذار در میان درختان بلند و پوشیده از سبزه‌ها در جنگل‌، یک تجربه طبیعی فراموش‌نشدنی است. همچنین، کوه‌های قلات با ارتفاعات دلنشین و زیبایی‌های بکر خود، دیدنی‌هایی فوق‌العاده را برای گردشگران فراهم می‌آورند.

مردم ارسنجان به زبان فارسی صحبت می‌کنند و فرهنگ خاص خود را دارند. شهر ارسنجان دارای مردم بسیار خونگرم، مهمان نواز و فعالی دارد. حرفه ای ترین رنگ کاران موی شهر ارسنجان با تخصص کامل و قیمت های معقول، گواهی بر بهترین بودن تشخیص مورنگ می باشند.

بهترین رنگ کار موی ارسنجان

بهترین رنگ کار موی داراب

بهترین رنگ کار موی داراب

داراب، یکی از شهرهای حیاتی استان فارس و مرکز شهرستان داراب می‌باشد. این شهر با تاریخچه‌ای باستانی چند هزار ساله در جنوب شرقی استان فارس، ایران قرار دارد. با فاصله‌ی تنها ۲۴۵ کیلومتری از شهر شیراز، داراب به‌عنوان یک نقطه مهم در منطقه شناخته می‌شود.

با واقع شدن در مسیر ترانزیتی شیراز به بندرعباس، شهر داراب به‌عنوان یک محل تبادل تجاری و اقتصادی بسیار حیاتی است. این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا داراب به یک شهر استراتژیک در زمینهٔ ترانزیت کالا و خدمات تبدیل شود. با توجه به این مسئله رونق اقتصادی و روح مالی شهر داراب به خوبی در جریان بوده و پررونق می باشد. بهترین رنگ کاران موی شهر داراب با مدیریت خوب و منظم، علاوه بر استادان درجه یک در زمینه رنگ ، مراقبت، زیباسازی و … داراب، کارآموزان نیز به یادگیری در سالن های مجهز مشغول هستند.

بهترین رنگ کار موی کازرون

شهر کازرون، یکی از شهرهای با تاریخی بسیار کهن در ایران است. با داشتن آثار باستانی فراوان، این شهر یکی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری برجسته در استان فارس محسوب می‌شود. از جمله آثار باستانی کازرون می‌توان به تپه‌های باستانی، آب‌نماهای قدیمی، و غارهای تاریخی اشاره کرد که هر کدام شاهکارهایی از هنر و فرهنگ باستانی این سرزمین را نمایان می‌سازند.

کازرون با جمعیت بالغ بر ۹۶ هزار نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان فارس است. این شهر با داشتن زیرساخت‌های مدرن و خدمات عمومی مناسب، محیطی زندگی راحت و خوشایند برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. رنگ کاران موی این شهر با توجه به جمعیت زیاد هم شاگردان زیادی آموزش می دهند و هم خودشان کارشان را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

بهترین رنگ کار موی کازرون

بهترین رنگ کار موی مرودشت

بهترین رنگ کار موی مرودشت

مرودشت، یکی از شهرهای جذاب و تاریخی استان فارس است که در شمال این استان واقع شده و به عنوان مرکز شهرستان خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با موقعیتی استثنایی، این شهر در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شهر بزرگ شیراز قرار گرفته و از آب و هوای کوهستانی و معتدلی برخوردار است که گردشگران را به خود جلب می‌کند.

رنگ کاران موی مرو دشت با کیفیت بالای کار خود و با استفاده از مواد باکیفیت قطعا مشتریان خود را شگفت زده می کنند. با توجه به اینکه امروزه همه خانم ها دنبال تخفیف و قیمت های پایین هستند، در مرو دشت با قیت هایی فوق العاده مناسب روبه رو خواهید گشت.

استان فارس بی شک با شهرت و سابقه خود که کمتر کسی آن را نمی شناسد، مردمی دارد که همیشه سعی می کنند در هر زمینه ای حرف اول را بزنند. در زمینه زیبایی موها نیز بهترین متخصصان و خدمات را ارائه می نمایند. برای دیدن لیست حرفه ای ترین رنگ کاران مو به این صفحه مراجعه نمایید.